В окремих випадках можливе збільшення терміну гарантійних зобов'язань до 7 років, при цьому рішення по кожному замовникові приймається індивідуально і визначається договірними зобов'язаннями.
Термін гарантії по іншому обладнанню, що поставляється товариством, як власного, так і стороннього виробництва, визначається згідно термінів, вказаних в паспортах на вироби. Впродовж гарантійного терміну компанія зобов'язується забезпечувати виконання ремонтів обладнання, що вийшло з ладу або має дефекти.
Передексплуатаційний гарантійний ремонт включає послуги з ремонту обладнання, яке з різних причин (форс-мажор, ушкодження при транспортуванні або розвантаженні, пограбування і ін.) не відповідає нормативній документації на момент прибуття устаткування до замовника. При необхідності, на повідомлення про конструктивні збої і невідповідності, виявлені під час монтажних і пуско-налагоджувальних робіт, на об'єкти замовника виїжджають також і фахівці заводів - виготовлювачів обладнання.
Гарантійний ремонт в період експлуатації забезпечує ліквідацію порушень в роботі обладнання, що вийшло з ладу з будь-яких причин (за винятком випадків навмисного псування або неправильної експлуатації).
«Гаряча лінія» і наявність сервіс-інженерів в штаті регіональних представництв дозволяє реагувати на звернення замовників максимально швидко.